Optimale cashflow

Wie zijn bedrijf gezond wil houden en verder wil groeien, heeft een gezonde cashflow nodig. De cashflow verbeteren kan met professioneel credit management. Wij bieden credit excellence.

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Optimale cashflow' voor je samengesteld.

Download de brochure
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Thema

Cashflow verbeteren

Hoe staat het met het werkkapitaal? Is er voldoende geld ter beschikking om alle uitgaven op korte termijn te bekostigen én investeringen te doen? Of heb je last van niet-betalende debiteuren die veel tijd en geld kosten?

Cannock Chase helpt betalingsachterstanden te voorkomen en terug te dringen. Dat doen we door deskundig advies te geven en door processen te verbeteren. We nemen organisaties werk uit handen (co- en outsourcing) en versterken teams met specialisten (insourcing). Met als resultaat een structureel beter gevulde kas.

Allerbeste resultaten

In ons vakgebied zijn we al 25 jaar een leading credit managementorganisatie. Wij werken voor bedrijven, woningcorporaties, zorginstellingen, onderwijs en (semi)overheden en zijn constant bezig met het optimaliseren van hun totale order-to-cashcyclus. Hiervoor gebruiken we onze kennis en ervaring uit de verschillende sectoren en werken we samen met wetenschappers om onze diensten te toetsen. We trekken continu lering uit deze en eerdere ervaringen en optimaliseren onze processen en die van onze klanten, waar mogelijk. Die drang om te innoveren, loopt als een rode draad door onze bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat wij altijd de allerbeste resultaten garanderen.

Makkelijke vorderingen eerst

We zijn niet alleen gedreven, we werken ook slim. Makkelijke vorderingen pakken we bijvoorbeeld het eerst op. Zo beschikken onze opdrachtgevers snel over hun geld en hoeven zij zich geen zorgen meer te maken over onbetaalde facturen en wanbetalers.

Compleet ontzorgen

Onze kracht zit in onze innovatieve aanpak en ons geavanceerde systeem TRACE. We zijn compleet ingericht om zo snel en zoveel mogelijk geld te incasseren tegen de allerlaagste kosten. Voor zowel onze opdrachtgevers, als hun debiteuren. Waardoor we naast financieel rendement ook sociaal rendement creëren.

Slimme aanpak 

Als datagedreven organisatie beschikken wij over miljoenen betalingsgegevens. Hierdoor weten we veel over debiteuren en zijn we in staat om debiteurenportefeuilles direct op te delen in verschillende segmenten. De makkelijke en hoogste vorderingen pakken we altijd als eerste op. Zo zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers snel over cash beschikken en zich geen zorgen meer hoeven te maken over openstaande facturen en wanbetalers.

Volle inzet

We werken niet alleen slim en met de allernieuwste technieken, we zijn ook erg gedreven. Onze mensen zijn stuk voor stuk hoogopgeleid, hartstochtelijk met hun vak bezig en in het bezit van ondernemersgevoel en tact. We gaan er dagelijks voor de volle 100% voor. Vanaf het moment van klantacceptatie tot facturatie en het hele traject dat daarop kan volgen. Dankzij onze jarenlange ervaring en betrokken werkwijze weten we zeker dat we succes boeken. Zo is met Cannock Chase gegarandeerd een optimale cashflow binnen handbereik.

Tim van der Weiden

Wil je vrijblijvend advies?

Tim van der Weiden
directeur

Gerelateerde cases

Interimspecialisten met absolute meerwaarde voor Belastingen Amsterdam

Inzet van specialisten met meerwaarde

Onze tijdelijke specialisten zorgen bij Belastingen Amsterdam voor extra kennis en kunde over private incassozaken…

Abonnementhouders van Campina in beheer

Abonnementhouders van Campina in beheer

Wie een abonnement op schoolmelk van Campina heeft, krijgt indirect te maken met Cannock Chase.…

Jaarlijkse inning van ruim 900.000 betalingen

Nieuws

Blog
2018-09-26 00:00:00

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Zij vergeleken twee strategieën: het belonen van goed (terugbetaal)gedrag versus het versturen van digitale betalingsherinneringen.

Lees meer

Innovatie
2018-09-21 00:00:00

Robotisering en gamificatie in klant- en debiteurcommunicatie

Cannock Chase zoekt constant naar manieren om effectiever te communiceren met de klanten van haar opdrachtgevers. Dit zorgt voor betere resultaten én meer tevreden klanten. En dat is precies wat we beloven bij outsourcing van het debiteurenbeheer of incassoproces. Op de Contact Center World beurs in Berlijn spotten we onlangs de nieuwste ontwikkelingen in de contactcenter branche, zoals robotisering en gamificatie. Sander Willemse (projectmanager) vertelt over deze trends en wat Cannock Chase ermee doet in haar huidige en toekomstige dienstverlening.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Tim van der Weiden via 06-53184762 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief