De kracht van onze service calls

Cannock Chase werkt met de klant contact center dienst van Mtel. Hierdoor kunnen we zeer efficiënt en tegen lage kosten klantcontacten verwerken.

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Telefooncentrale' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
THEMA

In de invorderings- en credit managementbranche speelt telefonisch contact, zoals bijvoorbeeld service calls, een centrale rol. Om die reden hebben we jaren geleden al besloten om een eigen callcenter in te richten. Sinds kort werken we met een klant contact center in de cloud. Onze ruim 100 medewerkers kunnen hierdoor zeer efficiënt inbound en outbound gesprekken voeren.

Selfservice mogelijkheden

Klanten van onze opdrachtgevers kunnen zelf ook bellen met ons contact center. Door een geautomatiseerd proces kunnen zij volledig zelfstandig handelingen aan de telefoon uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan een kopie van een factuur opvragen of direct een betalingsregeling aanvragen. Dankzij deze selfservice mogelijkheden voorkomen we dure gesprekken met medewerkers en kunnen we de kosten voor onze opdrachtgevers laag houden. En dat in combinatie met een hoge mate van klanttevredenheid.

Kosten besparen, betere resultaten

In het klant contact center maken we gebruik van ‘skill based routing’. Dat betekent dat de centrale inkomende telefoongesprekken automatisch worden doorzet naar de meest geschikte medewerker. En met de juiste medewerker op de juiste debiteur behalen wij nog betere resultaten voor onze opdrachtgevers. Dankzij de autodialer besparen we ook nog eens kostbare beltijd. De automatische kiezer belt immers continu nummers van debiteuren en zodra er één aan de lijn is, komt onze medewerker pas aan de lijn.

24/7 inzicht en bereikbaar

In ons klant contact center werken we in een online webportal om de klantdossiers te beheren. Hierdoor hebben opdrachtgevers 24/7 inzicht in onze prestaties. Maar we gaan nog een stap verder in onze dienstverlening. We merken steeds vaker dat opdrachtgevers ruime openingstijden van ons klant contact center willen aanbieden aan hun klanten. Als onze opdrachtgevers het wensen, garanderen wij ook 24/7 bereikbaarheid.

Functionaliteiten

Met de Online Broadcast manager informeren we snel en eenvoudig debiteuren via interactieve sms, e-mail en spraakberichten. Bijvoorbeeld om een automatische incasso aan te kondigen of de komst van onze buitendienstmedewerkers.

Het klant contact center is een Software-as-a-Service (SaaS) platform en biedt ons alle benodigde functionaliteiten die nodig zijn om klantcontacten efficiënt en tegen lage kosten af te handelen. Over de vele mogelijkheden lees je meer in onze brochure.

Sander Willemse

Wil je vrijblijvend advies?

Sander Willemse
operational development manager

Gerelateerde cases

Huurders passen betaalgedrag aan na service call of huisbezoek

Huurders passen betaalgedrag aan

Huurders van woningcorporatie Elkien in Friesland die hun huur te laat betalen, kunnen rekenen op…

Abonnementhouders van Campina in beheer

Abonnementhouders van Campina in beheer

Wie een abonnement op schoolmelk van Campina heeft, krijgt indirect te maken met Cannock Chase.…

Jaarlijks voert ons contact center 700.000 inbound

en 750.000 outbound telefoongesprekken met debiteuren

Nieuws

Blog
2017-11-22 00:00:00

Allesbepalende emoties bij debiteuren

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Wat gebeurt er met je als je een aanmaning ontvangt? En hoe zorgt dit gevoel ervoor dat je -tegen beter weten in- brieven van schuldeisers negeert? Gedragswetenschappers deden onderzoek naar dit fenomeen. Voor Cannock Chase heeft gedragswetenschapper Elroy Boers alle feiten op een rijtje gezet. En belangrijker nog: hij geeft een wetenschappelijk beproefde methode hoe je dit ontwijkende betaalgedrag kunt voorkomen. Doe er je voordeel mee!

Lees meer

Blog
2017-09-28 00:00:00

Hoe voorkom je schulden bij Generatie Z? (Deel 2)

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Generatie Z. De generatie geboren tussen 1994 en 2005. Het is een doelgroep die door de voortdurende technologische ontwikkelingen lastig te bereiken is. Nu deze doelgroep bijna volwassen is, is het tijd voor zakelijke aanbieders om in hun communicatie rekening te houden met deze generatie. Zeker waar het gaat om de aanpak van schuldenaars. Hoe je Generatie Z het beste kunt beïnvloeden, lees je in deze slice of science.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Sander Willemse via 06-22040274 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten