THEMA'S

Als toonaangevende credit managementorganisatie heeft Cannock Chase een gerichte aanpak voor elk vraagstuk ontwikkeld. Of je nu aanklopt voor een optimale cashflow of lagere kosten. We helpen je hierbij.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Onze thema's

Waar kunnen we bij helpen?

Een gericht doel stellen is een eerste stap op weg naar beter credit management. Denk aan: een hogere cashflow bereiken of meer klanten behouden. Maar alleen een doel stellen, brengt je niet verder. Het gaat uiteindelijk om de beslissing hóe je dat doel wilt bereiken en dat je dat doel ook consequent nastreeft.

Cannock Chase kan je helpen om doelgericht jouw doelen na te streven en te bereiken. Doordat we als toonaangevende credit managementorganisatie altijd een stapje extra zetten, weet je zeker dat we met jou gaan voor het hoogst haalbare resultaat.



Optimale
cashflow

  • Volle inzet direct na facturatie
  • Garantie op resultaten
  • Slimme aanpak vorderingen
Bekijk alles over dit thema

Laagste
kosten

  • Geen deurwaarder, maar WhatsApp
  • Inzet naar draagvermogen
  • Rechtsgang voorkomen
Bekijk alles over dit thema

Financiële
zekerheid

  • Voorkomen van imagoschade
  • Financiering griffierechten
  • Garantie op derdengeld
Bekijk alles over dit thema

Van acceptgiro naar 
digitaal betalen

  • Directe kostenbesparing
  • Betaalgemak klant
  • Massale dataverrijking
Bekijk alles over dit thema

Geen deurwaarder, maar WhatsApp

  • Hoge kosten voorkomen
  • Betere bereikbaarheid
  • Laagdrempelig contact
Bekijk alles over dit thema

De kracht van
service calls

  • Lage kosten voor klantcontact
  • Juiste medewerker op juiste debiteur
  • 24/7 inzicht in vorderingen
Bekijk alles over dit thema

Cannock Chase heeft méér dan

300 specialisten in dienst

Nieuws

Blog
2017-09-22 00:00:00

Facturatie tips: niet dwingen maar verleiden

Door: Martijn van Grunsven

Een factuur is net zo goed een communicatiemiddel als een e-mailnieuwsbrief, een Facebookbericht of een telefoontje van de klantenservice. Belangrijk dus dat deze goed communiceert, informeert en tot actie aanzet. Want je wil natuurlijk dat de klant zo snel mogelijk betaalt. Hoogste tijd om ‘de factuur’ eens onder de loep te nemen. In dit artikel geeft onze expert Martijn van Grunsven tips om betalen zo ‘verleidelijk’ mogelijk te maken.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten