THEMA'S

Als toonaangevende credit managementorganisatie heeft Cannock Chase een gerichte aanpak voor elk vraagstuk ontwikkeld. Of je nu aanklopt voor een optimale cashflow of lagere kosten. We helpen je hierbij.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Onze thema's

Waar kunnen we bij helpen?

Een gericht doel stellen is een eerste stap op weg naar beter credit management. Denk aan: een hogere cashflow bereiken of meer klanten behouden. Maar alleen een doel stellen, brengt je niet verder. Het gaat uiteindelijk om de beslissing hóe je dat doel wilt bereiken en dat je dat doel ook consequent nastreeft.

Cannock Chase kan je helpen om doelgericht jouw doelen na te streven en te bereiken. Doordat we als toonaangevende credit managementorganisatie altijd een stapje extra zetten, weet je zeker dat we met jou gaan voor het hoogst haalbare resultaat.



Optimale
cashflow

  • Volle inzet direct na facturatie
  • Garantie op resultaten
  • Slimme aanpak vorderingen
Bekijk alles over dit thema

Laagste
kosten

  • Geen deurwaarder, maar WhatsApp
  • Inzet naar draagvermogen
  • Rechtsgang voorkomen
Bekijk alles over dit thema

Financiële
zekerheid

  • Voorkomen van imagoschade
  • Financiering griffierechten
  • Garantie op derdengeld
Bekijk alles over dit thema

Van acceptgiro naar 
digitaal betalen

  • Directe kostenbesparing
  • Betaalgemak klant
  • Massale dataverrijking
Bekijk alles over dit thema

Geen deurwaarder, maar WhatsApp

  • Hoge kosten voorkomen
  • Betere bereikbaarheid
  • Laagdrempelig contact
Bekijk alles over dit thema

De kracht van
service calls

  • Lage kosten voor klantcontact
  • Juiste medewerker op juiste debiteur
  • 24/7 inzicht in vorderingen
Bekijk alles over dit thema

Cannock Chase heeft méér dan

300 specialisten in dienst

Nieuws

Blog
2018-09-26 00:00:00

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Zij vergeleken twee strategieën: het belonen van goed (terugbetaal)gedrag versus het versturen van digitale betalingsherinneringen.

Lees meer

Innovatie
2018-09-21 00:00:00

Robotisering en gamificatie in klant- en debiteurcommunicatie

Cannock Chase zoekt constant naar manieren om effectiever te communiceren met de klanten van haar opdrachtgevers. Dit zorgt voor betere resultaten én meer tevreden klanten. En dat is precies wat we beloven bij outsourcing van het debiteurenbeheer of incassoproces. Op de Contact Center World beurs in Berlijn spotten we onlangs de nieuwste ontwikkelingen in de contactcenter branche, zoals robotisering en gamificatie. Sander Willemse (projectmanager) vertelt over deze trends en wat Cannock Chase ermee doet in haar huidige en toekomstige dienstverlening.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief