Robotisering in creditmanagement

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Robotisering

In het eerste van een serie whitepapers van Cannock Chase staat het onderwerp robotisering centraal. Op welke manier verbetert dit het creditmanagementproces? En hoe zorgt het voor een effectieve en goedkopere workflow? Robotisering is, naast digitalisering, de eerste stap in het optimaliseren van het creditmanagementproces. In de volgende fases wordt gekeken naar digitalisering, datadriven workflows en het bepalen van de ‘next-best action’ (AI).


Processen automatiseren

Steeds vaker worden processen geautomatiseerd en zien we meer slimme oplossingen hiervoor op de markt verschijnen. Ook in creditmanagement is het mogelijk om steeds meer innovatieve technologieën in te zetten. Deze zorgen ervoor dat processen op een betere manier worden ingericht, waardoor meer tijd overblijft voor kwalitatieve aandacht, die besteed kan worden aan de klant. 


Klant staat centraal

De klant komt steeds meer centraal te staan, ook in het creditmanagementproces. Klantbeleving is in de fase van betalen nog steeds belangrijk. Door hier op de juiste manier aandacht aan te besteden en processen onder de loep te nemen, ontstaat er meer ruimte voor klanten die dit nodig hebben. Veel organisaties kunnen winst behalen bij het automatiseren van creditmanagementprocessen. 

Whitepaper robotisering

Download de brochure

Download hier ons whitepaper over robotisering en lees meer over trends, hoe robotisering voor creditmanagement in de praktijk werkt en wat het oplevert.


Download whitepaper »

Tim van der Weiden

Wil je vrijblijvend advies?

Tim van der Weiden
directeur

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief