Wie zijn wij?

In ons vakgebied willen we de beste zijn. Daarvoor werken we nauw samen met zusters en partners.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Over Cannock Chase

Wij willen de beste zijn


Wij zijn professionals op het gebied van credit management. Professionals die het totale speelveld overzien. We komen doelgericht en efficiënt tot resultaat, maar wel op een verantwoorde manier. Met een menselijke maat. En rekening houdend met elkaar. Omdat we de beste willen zijn, werken we samen. Met zusters en partners. Als een hechte familie.

DAS

Ons moederbedrijf is DAS. Samen bundelen we constant kennis en ervaringen. Dankzij deze samenwerking verlopen alle onderdelen van ons invorderings- en incassoproces volledig geïntegreerd.

De krachtenbundeling met DAS zorgt ook voor financiële slagkracht voor Cannock Chase. Hierdoor kunnen we onze opdrachtgevers niet alleen faciliteren in de gehele kredietketen, maar ook continu een voorsprong geven op het gebied van betaal- en incassomogelijkheden. We maken gebruik van de allernieuwste digitale technieken en versnellen zo samen de ontwikkelingen op de incasso/invorderingsmarkt.


Van Arkel

Een andere zusteronderneming van Cannock Chase is Van Arkel Gerechtsdeurwaarders & incasso. Een gerechtsdeurwaarderskantoor dat ook deel uitmaakt van de DAS groep en landelijke dekking biedt. Cannock Chase blijft als opdrachtnemer zelf verantwoordelijk voor de aanlevering van dossiers, de communicatie en voor alle financiële mutaties in het gerechtelijke traject.

EDR credit services

Zusteronderneming EDR Credit services toets voor ons alle minnelijk uitbehandelde vorderingen via de legal scorecard. Samen zorgen we voor een zeer laag kostenrisico voor onze opdrachtgevers in de juridische dossiers. En bieden we het MKB en groot bedrijf inzicht in betaalgedrag en kredietwaardigheid van debiteuren.

Nieuws

Blog
2017-09-22 00:00:00

Facturatie tips: niet dwingen maar verleiden

Door: Martijn van Grunsven

Een factuur is net zo goed een communicatiemiddel als een e-mailnieuwsbrief, een Facebookbericht of een telefoontje van de klantenservice. Belangrijk dus dat deze goed communiceert, informeert en tot actie aanzet. Want je wil natuurlijk dat de klant zo snel mogelijk betaalt. Hoogste tijd om ‘de factuur’ eens onder de loep te nemen. In dit artikel geeft onze expert Martijn van Grunsven tips om betalen zo ‘verleidelijk’ mogelijk te maken.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten