Verbeterde klantrapportages

Optimaal monitoren en bijsturen

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Nieuws

Een gedetailleerder inzicht in het gehele order-to-cash proces? Cannock Chase heeft de klantrapportages geoptimaliseerd en uitgebreid. Dit geeft jou als klant beter inzicht in de huidige stand van zaken ten opzichte van de vooraf gestelde doelen en KPI’s. Waardoor je het proces beter kunt monitoren en bijsturen.

Wat is er veranderd?

De rapportages worden maandelijks toegestuurd en geven een uitgebreid inzicht in het gehele order-to-cash proces. De rapportage is uitgebreid met verschillende onderdelen:

  • blokkades in het proces
  • inbound & outbound calls
  • verstuurde aanmaningen en herinneringen
  • ingebrekestellingen
  • verstuurde facturen

Tevens worden de resultaten van alle onderdelen van het proces getoond.

Monitoren en bijsturen

Je ontvangt niet alleen een overzicht van de status op dat moment. Ook de cijfers per week, maand en jaar worden getoond. Omdat ook de vooraf vastgestelde doelen en KPI’s in het overzicht zijn verwerkt, kan je hierdoor de voortgang goed monitoren.

Blijven er bijvoorbeeld teveel facturen openstaan en neemt de termijn hiervan alleen maar toe? Klik door op de cijfers en je bent direct in staat om actie te ondernemen op achterlopende doelstellingen. Je bent volledig ‘in control’!

Uitgebreide toelichting en pro-actief advies

De rapportages worden toegestuurd door je vaste contactpersoon bij Cannock Chase. Direct daarop zal er een voortgangsgesprek plaatsvinden waarin we de rapportage bespreken. In de rapportage wordt een uitgebreide toelichting gegeven op de cijfers en geven we een pro-actief advies ten opzichte van de gestelde doelen en KPI’s. Cannock Chase doet er zo alles aan om de doelstellingen en kpi’s op tijd en binnen budget te realiseren.

Martijn van Grunsven

manager operations

Meer weten?

Wil je meer weten over de pro-actieve dienstverlening van Cannock Chase en de nieuwe klantrapportages? Neem dan vrijblijvend contact op met Martijn van Grunsven en Diana van Keep. Zij vertellen graag alles over de mogelijkheden.

Neem contact op

Gerelateerde cases

Gemeenten profiteren van veelplegersaanpak

Gemeenten profiteren van veelplegersaanpak

In 2015 wisten we voor diverse gemeenten zo’n zevenhonderd onbetaalde naheffingen van dertig veelplegers te…

Handhaving via camerabeelden bij Gemeente Delft

Handhaving in de stad via camerabeelden

Sinds 1 juni heeft de gemeente Delft kentekentoegang in de autoluwe binnenstad ingevoerd. Camera’s registreren…

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten