Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Innovatie

Sneller invorderen dankzij onze Bel-app

Eind 2016 wordt in ons klant contact center een Bel-app geïntroduceerd. Die maakt het mogelijk om efficiënter en sneller in te vorderen. Daar profiteer je als opdrachtgever van!

Debiteur in beeld

Dagelijks zijn we voor onze opdrachtgevers bezig om nog meer en sneller in te vorderen tegen lagere kosten en met klantbehoud. Dat betekent dat we onze dienstverlening constant optimaliseren. Voor ons invorderingswerk maken we gebruik van een zeer geavanceerd systeem: TRACE. De mogelijkheden van TRACE breiden we steeds verder uit. Daarbij willen we voorkomen dat onze call agents veel zoekwerk moeten verrichten naar de juiste informatie om zo een goed beeld te krijgen van de debiteur in kwestie.

Vooruitgang

De Bel-app is een versimpelde versie van ons invorderingssysteem. Uitsluitend relevante dossierinformatie wordt erin weergegeven. En dat is een enorme vooruitgang. Voorheen moesten onze call agents behoorlijk wat tabbladen doornemen om alle gewenste informatie over een debiteur te verzamelen. De nieuwe app filtert alle relevante informatie. De call agent kan hierdoor in één oogopslag de benodigde achtergronden lezen.

Betere data

Hoe een call verloopt en welke afspraken zijn gemaakt, leggen de call agents voortaan vast volgens een verbeterd vast stramien. Nieuwe data is hierdoor eenvoudiger terug te vinden en beter gedocumenteerd. Dit zorgt voor consistente rapportages en kwalitatief betere data. En dat is goed nieuws. Een scala aan werkzaamheden die we voor je verrichten, kan hierdoor efficiënter worden uitgevoerd. We kunnen onze opdrachtgevers en de debiteuren hierdoor nog beter van dienst zijn.

Bescherming persoonsgegevens

We beseffen als credit managementorganisatie als geen ander hoe gevoelig de gegevens in ons systeem zijn. Het gaat allereerst om klanten van jou en onze andere opdrachtgevers. Het zijn daarnaast gegevens over schulden en financiële data. Kortom: informatie om zeer zorgvuldig mee om te gaan. De nieuwe app houdt nadrukkelijk rekening met de wetgeving rond de bescherming van persoonsgegevens.

Voorkomen datalekken

Voor onze opdrachtgevers beschikken we over tientallen inboundlijnen. Daar hoort een eigen telefoonnummer bij. Bij inkomende gesprekken weten we dus precies voor welke opdrachtgever er iemand belt. Uitsluitend medewerkers die voor een bepaalde opdrachtgever werkzaam zijn, hebben toegang tot deze bellijn en de data van deze opdrachtgever. Personen die toegang hebben, kunnen alleen kijken in het dossier van de beller. Andere zoekopdrachten zijn beperkt. Omdat iedere call agent alleen de informatie ziet die wij nodig achten, verkleinen we het risico op een datalek.

Goede reclame voor jou!

Omdat dankzij onze app bij een inkomend gesprek alle relevante informatie van de beller direct in het scherm staat, verkorten we de gesprekstijd met jouw klanten enorm. Zij hoeven immers niet eerst al hun informatie door te geven om de call agent op de hoogte te brengen van hun situatie. Ze zijn dus sneller geholpen! Aangezien we dat uit naam van jouw organisatie doen, is dit goede reclame voor jouw onderneming of instelling. Geen dank, we doen het graag.

Terug naar nieuwsoverzicht

Tim van der Weiden

Wil je vrijblijvend advies?

Tim van der Weiden
directeur

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Tim van der Weiden via 06-53184762 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten