Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Innovatie

Mtel levert cloud contact center aan Cannock Chase

In Brouwershaven is het contact center van Cannock Chase gevestigd. Hier komt al het telefoonverkeer binnen voor de gehele Cannock Chase Groep en vindt het grootste deel van het outbound telefoonverkeer plaats.

De positie van het 100 medewerkers tellende Connect Center wordt steeds belangrijker in de propositie van Cannock Chase. Het bleek dat de huidige contact center oplossing niet de functionaliteit bood die de organisatie nodig had. John van Veen, algemeen directeur Cannock Chase: “Wij waren op zoek naar een innovatief contact center om de grote hoeveelheden calls efficiënter te behandelen en te routeren. Daarnaast wilden we onze call flows veel flexibeler kunnen inrichten. Het liefst zo veel mogelijk in eigen beheer in plaats van afhankelijk zijn van een externe ICT partij.”

Met de dienst Online Contact Center van Mtel krijgt het contact center van Cannock Chase alle gewenste functionaliteiten om de klant nu en in de toekomst optimaal te kunnen bedienen.

Benieuwd naar de nieuwe functionaliteiten van het contact center van Cannock Chase? Lees het volledige artikel.

Terug naar nieuwsoverzicht

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten