Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
WHITEPAPER

Verbeterd klantcontact en lagere uitvoeringskosten gaan samen

Tips voor digitalisering bij pensioenfondsen.

De pensioenuitvoering bevindt zich in een speelveld vol uitdagingen. Regelgeving en doelstellingen op klanttevredenheid en communicatie naar zowel deelnemers als werkgevers verhogen de noodzaak om te investeren in digitalisering en IT, terwijl juist ook kostenbeheersing een belangrijk aandachtspunt blijft.

Pensioenaanbieders besteden dan ook steeds vaker werkzaamheden uit zodat er meer ruimte is voor focus op de kernactiviteiten. Maar binnen die uitvoering valt op het gebied van facturatie, bankverwerking, debiteurenbeheer en incasso (kortweg het order-to-cash-proces verder O2C) nog veel te winnen. Uitbesteding en digitalisering van het O2C proces kan leiden tot meer efficiency, betere rapportages en transparantie, beter risico management, tevredener klanten en lagere uitvoeringskosten.

  • Uitdagingen in de pensioensector
  • Waar moet een goed O2C-proces aan voldoen?
  • Waarom afstappen van acceptgiro's?
  • Tips over risicomanagement, kostenbesparing & hoge klanttevredenheid


Hoe u dat aanpakt, leest u in onze whitepaper. Cannock Chase heeft vanuit de joint venture X-PACT veel ervaring met het digitaliseren van het O2C-proces bij verzekeraars en pensioenfondsen.


Verbeterd klantcontact en lagere uitvoeringskosten gaan samen

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten