Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
WHITEPAPER

Digitalisering van credit management

Tips voor verzekeraars en volmachtbedrijven.

Het proces van aanvragen (order) tot betaling (cash) van een verzekering lijkt vrij eenvoudig, maar voor veel verzekeraars en volmachtbedrijven blijkt dat in de praktijk zeker niet zo te zijn. Er zijn nog veel kansen om kosten te besparen, afboekingen te beperken, klanttevredenheid te verhogen, klantkwaliteit te bewaken en klantbehoud serieus te nemen.


  • Uitdagingen in de verzekeringssector
  • Mogelijkheden voor kostenreductie
  • Waar moet een goed O2C-proces aan voldoen?
  • Waarom afstappen van acceptgiro's?
  • In de praktijk: Nationale-Nederlanden


Download de whitepaper en lees er alles over! Compleet met praktijkvoorbeeld van Nationale-Nederlanden:

Digitalisering van credit management

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten