Sociaal domein

Sociale diensten staan onder grote druk om de uitgaven onder controle te houden. Dat is geen gemakkelijke opgave. Dat vraagt om slimme middelen die bijdragen aan de financiële zelfredzaamheid van schuldenaars.

Direct contact

Maak nu meteen een afspraak met één van onze adviseurs.

AFSPRAAK MAKEN
    088 11 68 100
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
DIENST

Slimme middelen

Voor sociale diensten lopen de rijksbijdragen terug, terwijl de kosten van de bijstand alleen maar toenemen. Vooral de invordering van dossiers ouder dan zes maanden blijkt problematisch. Wij hebben veel ervaring met terugvordering en verhaal. En boeken mooie resultaten met onze slimme werkwijze.

Daarnaast is het beroep op bijzondere bijstand voor de kosten van beschermingsbewind de laatste jaren flink toegenomen. Veel gemeentes hebben dan ook behoefte aan alternatieve manieren om inwoners te helpen die hun financiën niet goed zelf kunnen regelen. Cannock Chase biedt hierin ondersteuning aan gemeentes door diverse vormen van budgetbeheer en schuldhulpverlening uit te voeren.

Expert op het gebied van Sociaal domein

Romy van Breda

Wil je vrijblijvend advies?

Romy van Breda
account manager Sociaal domein

Gerelateerde cases

Bavaria kiest voor credit management op maat

Bavaria kiest voor credit management op maat

Bavaria kreeg van Cannock Chase advies over en assistentie bij het credit managementproces. De brouwer…

Optimaal invorderingsproces en resultaat

Resultaat met optimaal invorderingsproces

De invordering van belastingen heeft de BghU uitbesteed aan Cannock Chase. Het gehele werkproces en…

Nieuws

Blog
2017-11-22 00:00:00

Allesbepalende emoties bij debiteuren

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Wat gebeurt er met je als je een aanmaning ontvangt? En hoe zorgt dit gevoel ervoor dat je -tegen beter weten in- brieven van schuldeisers negeert? Gedragswetenschappers deden onderzoek naar dit fenomeen. Voor Cannock Chase heeft gedragswetenschapper Elroy Boers alle feiten op een rijtje gezet. En belangrijker nog: hij geeft een wetenschappelijk beproefde methode hoe je dit ontwijkende betaalgedrag kunt voorkomen. Doe er je voordeel mee!

Lees meer

Blog
2017-09-28 00:00:00

Hoe voorkom je schulden bij Generatie Z? (Deel 2)

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Generatie Z. De generatie geboren tussen 1994 en 2005. Het is een doelgroep die door de voortdurende technologische ontwikkelingen lastig te bereiken is. Nu deze doelgroep bijna volwassen is, is het tijd voor zakelijke aanbieders om in hun communicatie rekening te houden met deze generatie. Zeker waar het gaat om de aanpak van schuldenaars. Hoe je Generatie Z het beste kunt beïnvloeden, lees je in deze slice of science.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Romy van Breda via 06-21126177 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten