Sociaal domein

Sociale diensten staan onder grote druk om de uitgaven onder controle te houden. Dat is geen gemakkelijke opgave. Dat vraagt om slimme middelen die bijdragen aan de financiële zelfredzaamheid van schuldenaars.

Direct contact

Maak nu meteen een afspraak met één van onze adviseurs.

AFSPRAAK MAKEN
    088 11 68 100
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
DIENST

Slimme middelen

Voor sociale diensten lopen de rijksbijdragen terug, terwijl de kosten van de bijstand alleen maar toenemen. Vooral de invordering van dossiers ouder dan zes maanden blijkt problematisch. Wij hebben veel ervaring met terugvordering en verhaal. En boeken mooie resultaten met onze slimme werkwijze.

Daarnaast is het beroep op bijzondere bijstand voor de kosten van beschermingsbewind de laatste jaren flink toegenomen. Veel gemeentes hebben dan ook behoefte aan alternatieve manieren om inwoners te helpen die hun financiën niet goed zelf kunnen regelen. Cannock Chase biedt hierin ondersteuning aan gemeentes door diverse vormen van budgetbeheer en schuldhulpverlening uit te voeren.

Expert op het gebied van Sociaal domein

Romy van Breda

Wil je vrijblijvend advies?

Romy van Breda
account manager Sociaal domein

Gerelateerde cases

Optimaal invorderingsproces en resultaat

Resultaat met optimaal invorderingsproces

De invordering van belastingen heeft de BghU uitbesteed aan Cannock Chase. Het gehele werkproces en…

Maatwerk aanpak voor Waternet

Maatwerk aanpak binnen wettelijke kaders

Waternet zocht een specifieke aanpak voor inwoners met de indicatie Vertrokken Onbekend Waarheen (VOW) en…

Nieuws

Blog
2018-09-26 00:00:00

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Zij vergeleken twee strategieën: het belonen van goed (terugbetaal)gedrag versus het versturen van digitale betalingsherinneringen.

Lees meer

Innovatie
2018-09-21 00:00:00

Robotisering en gamificatie in klant- en debiteurcommunicatie

Cannock Chase zoekt constant naar manieren om effectiever te communiceren met de klanten van haar opdrachtgevers. Dit zorgt voor betere resultaten én meer tevreden klanten. En dat is precies wat we beloven bij outsourcing van het debiteurenbeheer of incassoproces. Op de Contact Center World beurs in Berlijn spotten we onlangs de nieuwste ontwikkelingen in de contactcenter branche, zoals robotisering en gamificatie. Sander Willemse (projectmanager) vertelt over deze trends en wat Cannock Chase ermee doet in haar huidige en toekomstige dienstverlening.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Romy van Breda via 06-21126177 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief