Service calls: minder kosten, meer grip

Last van slecht betalende klanten? Laat ons je klant dan eens benaderen. Wij zijn niet alleen uiterst ervaren en bedreven in de communicatie met debiteuren, we zijn ook compleet ingericht om service calls uit te voeren.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Telefooncentrale' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
OUTSOURCING

Service calls spelen een centrale rol in de invorderings- en incassobranche. Het is een laagdrempelige en goedkope manier van communicatie met debiteuren. Daarnaast is het een goede manier om een vinger aan de pols te houden bij klanten en tijdig problemen te signaleren en te voorkomen.

Cannock Chase heeft jaren geleden al een eigen contact center ingericht. Er werken ervaren, betrokken en vriendelijke mensen. Allemaal op maat opgeleid en getraind, zodat ze een hoge kwaliteit service kunnen bieden. Hoe ons geavanceerde klant contact center hieraan bijdraagt, kun je hier lezen.

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Telefooncentrale' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
BEL MIJ

Altijd persoonlijk en betrokken

Vanuit ons klant contact center ondersteunen we diverse instanties met service calls. Van een leasemaatschappij of telecombedrijf tot een energieleverancier, gemeente of woningcorporatie. We benaderen debiteuren uit naam van onze opdrachtgevers of zijn namens hen bereikbaar. Het doel van elk klantcontact is verschillend. De ene keer informeren we naar verlate maandbetalingen of storno’s, een andere keer kondigen we de komst van een automatische incasso of buitendienstmedewerker aan.

Kosten verlagen

We zoeken niet alleen contact per telefoon, maar ook via interactieve sms en WhatsApp. Alles met als doel om in contact te komen tegen lage kosten. Het zijn zomaar enkele voorbeelden van hoe we service calls inzetten en debiteuren aansporen tot snelle en volledige betalingen. We doen dagelijks zoveel meer. We werken in elk geval altijd op persoonlijke en betrokken wijze. Zo kunnen we onze diensten op het gebied van communicatie en betaalmogelijkheden nog beter afstemmen op de wensen van debiteuren.

Data verrijken

Cannock Chase grijpt elk contactmoment aan om data te verifiëren en data te verrijken. Hoe meer we immers weten van debiteuren hoe beter en efficiënter we ons werk kunnen doen. Zo behalen we in korte tijd zoveel mogelijk resultaat en kunnen we uit naam van onze opdrachtgevers gerichte betalingsoplossingen aanbieden. Wil je meer weten over onze service calls? Of een kijkje komen nemen in ons klant contact center in Brouwershaven? Informeer dan naar de vele mogelijkheden.

X-PACT

De uitbesteding van service calls doen we als X-PACT: een joint venture tussen Tacstone en Cannock Chase. Gezamenlijk beschikken wij over de benodigde expertise, systemen en mensen om processen goedkoper en sneller uit te voeren. Omdat we weten wat we kunnen, geven we garantie op resultaten en continuïteit.

Martijn van Grunsven

Wil je vrijblijvend advies?

Martijn van Grunsven
manager operations

Gerelateerde cases

Ruim 1 miljoen Basic Fit-leden in beheer

Ruim 1 miljoen Basic Fit-leden in beheer

Met ruim 1 miljoen leden was het debiteurenbeheer voor Basic-Fit altijd een hele krachtinspanning. De…

In de hoogste versnelling achter niet-betalende leaserijders aan

Snel achter niet-betalende leaserijders aan

Al bijna 4 jaar besteedt BMW Group Financial Services haar aanmaanproces en service calls uit aan Cannock…

Nieuws

Blog
2017-11-22 00:00:00

Allesbepalende emoties bij debiteuren

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Wat gebeurt er met je als je een aanmaning ontvangt? En hoe zorgt dit gevoel ervoor dat je -tegen beter weten in- brieven van schuldeisers negeert? Gedragswetenschappers deden onderzoek naar dit fenomeen. Voor Cannock Chase heeft gedragswetenschapper Elroy Boers alle feiten op een rijtje gezet. En belangrijker nog: hij geeft een wetenschappelijk beproefde methode hoe je dit ontwijkende betaalgedrag kunt voorkomen. Doe er je voordeel mee!

Lees meer

Blog
2017-09-28 00:00:00

Hoe voorkom je schulden bij Generatie Z? (Deel 2)

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Generatie Z. De generatie geboren tussen 1994 en 2005. Het is een doelgroep die door de voortdurende technologische ontwikkelingen lastig te bereiken is. Nu deze doelgroep bijna volwassen is, is het tijd voor zakelijke aanbieders om in hun communicatie rekening te houden met deze generatie. Zeker waar het gaat om de aanpak van schuldenaars. Hoe je Generatie Z het beste kunt beïnvloeden, lees je in deze slice of science.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Martijn van Grunsven via 06-53186216 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten