Klantacceptatie

Je wilt het risico op wanbetalers verkleinen? Zorg dan dat je weet of je een klant zorgeloos kunt accepteren. Of dat gepaste maatregelen nodig zijn.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Meer weten?

We hebben een speciale productsheet 'Van papier naar digitaal' voor je samengesteld.

DOWNLOAD PRODUCTSHEET
OUTSOURCING

Een vooruitziende blik op het betalingsgedrag van je klant

Goed debiteurenbeheer begint bij een afgewogen klantacceptatie. Daarvoor is betrouwbare en actuele informatie nodig. Is je klant financieel gezond? Hoe groot is de kans op een faillissement? Zal er op tijd betaald worden? En hoe zit het met de kredietwaardigheid? We helpen je graag aan relevante kredietinformatie over nieuwe klanten. We hielpen al vele klanten op deze manier aan positieve betalingservaringen.

Database

Cannock Chase beschikt over een database met tientallen miljoenen betalingservaringen, die dagelijks met duizenden nieuwe ervaringen wordt aangevuld. Wij werken hiervoor nauw samen met onze zusteronderneming EDR credit services (eveneens onderdeel van DAS). De bestanden uit onze twee afzonderlijke datebases vormen gezamenlijk een rijke bron van informatie die we onder andere gebruiken in het traject van klantacceptatie. Bijvoorbeeld als we voor onze opdrachtgevers screenen of iemand een historie van betalingsproblemen heeft of afwijkend betalingsgedrag vertoont. Veranderingen in betalingsgedrag zijn vaak het eerste teken van financiële moeilijkheden.


Meer weten?

We hebben een speciale productsheet 'Van papier naar digitaal' voor je samengesteld.

DOWNLOAD PRODUCTSHEET
BEL MIJ

Betalingsscore

Op basis van alle relevante informatie over een debiteur stellen wij een betalingsscore op. Deze objectieve scorecard maakt klantacceptatie een stuk eenvoudiger. Scorecards gebruiken wij ook bij vervolgstappen in het proces. Juist op momenten dat er additionele kosten gemaakt gaan worden, blijken scorecards bijzonder nuttig. Denk aan het moment van juridisch gaan of niet of wanneer we impactvolle maatregelen moeten nemen zoals een deurwaarder aan de deur.

Inzicht

Doordat we inzicht hebben in het betalingsgedrag van jouw klanten, prospects en leveranciers kunnen we de juiste aanpak bepalen. We zorgen dat je gepaste middelen in kan zetten en maatregelen kunt nemen voor risicoklanten om zo financiële problemen te voorkomen. Maak een afspraak als je meer wilt weten over klantacceptatie en onze scorecards.

Maurice de Charro

Wil je vrijblijvend advies?

Maurice de Charro
account manager

Nieuws

Nieuws
2016-04-14 00:00:00

Terugblik seminar Huurincasso anno 2016

Op 31 maart organiseerden Cannock Chase & X-PACT het seminar Huurincasso anno 2016. De deelnemers werden tijdens een plenaire sessie en diverse breakoutsessies meegenomen in de actualiteiten en trends op het gebied van huurincasso. Nieuwsgierig? Bekijk de impressievideo die we hebben gemaakt van het seminar.


Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Maurice de Charro via 06-22556009 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten