Wachttijden verkorten

Wachtkamertijden bij een dokter of specialist zijn niet alleen vervelend. Het zorgt ook voor no shows en die kosten bergen geld. Door slimmer om te gaan met mensen en middelen kun je zaken structureel verbeteren.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Telefooncentrale' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
NO SHOW / MAKE SHOW

Time is money

Op jaarbasis kosten no shows de Nederlandse samenleving honderden miljoenen euro’s. Het noodzaakt besturen van zorginstellingen om maatregelen te nemen. Wij hebben een speciaal beleid ontwikkeld dat de make shows verhoogd. We doen dat altijd in samenspraak met de zorginstelling.

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Telefooncentrale' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
BEL MIJ

MAKE SHOW / NO SHOW DIENSTEN

Structureel beter resultaten

Om no shows aan te pakken beginnen we met zaken als: het afsprakenbureau beheren, een herinnerings-sms aan patiënten sturen, no shows nabellen, medewerkers leren omgaan met smoezen van no shows en facturen sturen naar no shows. Daarnaast pakken we alle zaken op die bij facturatie problemen kunnen geven. Denk aan: onverzekerde patiënten, passief agendabeheer, een inefficiënt afmeldproces en onnodige administratieve handelingen. We hebben alles klaar staan om de gehele keten van credit management te professionaliseren; van facturatie en debiteurenbeheer tot minnelijke en/of gerechtelijke incasso en schuldbewaking.

Snel incasseren

Cannock Case is er helemaal op ingericht om zo snel mogelijk en tegen zo laag mogelijke kosten de hoogste resultaten te boeken. Wij zetten bijvoorbeeld in een zeer kort tijdsbestek een intensief incassotraject in en gebruiken hierbij geavanceerde multichannel communicatiemiddelen (van e-mail, voicecomputer, interactieve sms tot en met WhatsApp). Dankzij ons geavanceerde incassosysteem TRACE hebben onze opdrachtgevers 24/7 inzicht in onze vorderingen.

Waar wacht je nog op?

Cannock Chase heeft alles in huis om ziekenhuizen efficiënter en sneller te laten werken. Door elk onderdeel van de organisatie hieromtrent onder de loep te nemen, verbeteringen aan te dragen en te helpen bij de implementatie ervan garanderen we structureel betere resultaten en kortere wachttijden. En dat is dringend nodig in de zorg. Bel ons direct voor een afspraak.

Tim van der Weiden

Wil je vrijblijvend advies?

Tim van der Weiden
directeur

De kracht van onze servicecalls

is dat we zeer efficiënt en tegen lage kosten klantcontact verwerken

Lees meer

Gerelateerde cases

Haaglanden Medisch Centrum

Aantal wegblijvers daalt van 7 naar 3 procent

Haaglanden Medisch Centrum in Den Haag heeft maatregelen genomen om gaten in de agenda tegen te…

Basic-Fit gebruikt WhatsApp voor communicatie met debiteuren

Succesvolle inzet van WhatsApp met debiteuren

WhatsApp is het eerste social mediakanaal waarop we voor debiteuren bereikbaar zijn. Sinds eind 2015…

Nieuws

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Tim van der Weiden via 06-53184762 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten