Met een gerust hart je callcenter uitbesteden?

Met een gerust hart je klant contact center uitbesteden? Dat kan bij Cannock Chase. We staan voor een persoonlijke aanpak en zijn als enige callcenter uitstekend bekend met de wet- en regelgeving over belastingen.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Uitbesteden klant contact center' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
INVORDERING

Steeds meer gemeenten kiezen voor het outsourcen van hun klant contact center (kcc). Voor een afdeling Invordering biedt ons contact center in Brouwershaven uitkomst. We beschikken niet alleen over een innovatieve telefooncentrale, we hebben ook 25 jaar ervaring met (dwang)invordering. Hierdoor weten we dat dit vraagstukken zijn waarbij je rekening moet houden met een gedegen proces in combinatie met de menselijke kant van een verhaal.


Inbound en outbound calls uitbesteden

Als verlengstuk van jouw organisatie zorgt Cannock Chase ervoor dat burgers en belastingplichtigen zich gehoord voelen zonder dat we daarbij hun betalingsverplichting uit het oog verliezen. We werken uitsluitend met getrainde en ervaren medewerkers in ons callcenter. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld eerste- en tweedelijnsvragen over belastingen eenvoudig beantwoorden. Maar ook zijn we in staat om proactief outbound calls uit te voeren.

Data verrijken

Onze multichannel benadering voorkomt lange wachttijden en biedt mogelijkheden tot dataverrijking. Data is nodig om outbound te kunnen bellen. Een gebrek aan data kost onnodig veel tijd en geld. We grijpen dan ook elke mogelijkheid aan om data te verrijken. Verder maken we gebruik van onze database en die van zusteronderneming EDR (met informatie van circa 9 miljoen particulieren en kleinzakelijke ondernemers en bedrijven). Zo houden we het debiteurenbestand van onze opdrachtgevers up-to-date en zorgen we dat alle contactmogelijkheden bekend zijn.  

No cure, no pay

Dankzij onze betrokken werkwijze en hoogwaardige inrichting van ons callcenter weten we zeker dat we resultaat boeken voor onze opdrachtgevers. We zijn dan ook bereid om mede risico te nemen met onze opdrachtgevers en onze diensten aan te bieden tegen verschillende betaalvormen. Denk aan: no cure no pay of een bedrag per (afgehandelde) call. Zo weet je zeker dat je nooit te veel betaalt.


Brochure Uitbesteden klant contact center

Meer over ons klant contact center

We hebben een speciale brochure 'Uitbesteden klant contact center' voor je samengesteld. Lees alles over hoe je klant contact center het beste is te outsourcen en ervaar op wat voor manier wij hierop inspelen. 

Download de brochure » 


Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Uitbesteden klant contact center' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
BEL MIJ

Multichannel

Shirmila Driessen, manager klant contact center: "Een burger of belastingplichtige kan dankzij onze innovatieve telefooncentrale van Mtel zelf bepalen wanneer en hoe hij in contact komt met jouw gemeente. Als je je callcenter uitbesteedt, realiseren wij dit contact direct. Dat doen we via uiteenlopende kanalen. Denk aan: telefoon, chat, e-mail, social media of WhatsApp. Bovendien kunnen we terugbelverzoeken of een selfservice-concept via de belcomputer aanbieden. In het laatste geval kunnen belastingplichtigen zonder tussenkomst van een medewerker een betalingsregeling treffen. Dit scheelt kosten en vergroot de klanttevredenheid."


Gespecialiseerde medewerkers

Wij hechten veel waarde aan het trainen en coachen van medewerkers. Daarnaast werken wij met ons call center bewust vanuit Brouwershaven in Zeeland. Wij zijn ervan overtuigd dat deze locatiekeuze onze kennis en kwaliteit ten goede komt. In een regio waar de seizoensarbeid domineert, is ons callcenter namelijk een bijzonder aantrekkelijke werkplek gebleken. In korte tijd zijn we een van de grootste werkgevers geworden. Mensen werken graag voor ons callcenter. Het verloop is hierdoor minimaal. Dit zorgt voor stabiliteit en betrokkenheid op de werkvloer.

Facts and figures

  • Cannock Chase verricht per jaar 2 miljoen persoonlijke telefoongesprekken met belanghebbenden en int ruim 900.000 betalingen

  • We versturen elk jaar zo’n € 100.000.000,- uit aan aanslagen en facturen voor onze opdrachtgevers

  • Op jaarbasis handelen wij 1,2 miljoen incassozaken en 620.000 dwangbevelen af

  • Per jaar leggen we 300.000 huisbezoeken af

  • Al onze uitvoeringsprocessen zijn ISO-gecertificeerd
Eef van Riet

Wil je vrijblijvend advies?

Eef van Riet
directeur

Nieuws

Blog
2017-09-22 00:00:00

Facturatie tips: niet dwingen maar verleiden

Door: Martijn van Grunsven

Een factuur is net zo goed een communicatiemiddel als een e-mailnieuwsbrief, een Facebookbericht of een telefoontje van de klantenservice. Belangrijk dus dat deze goed communiceert, informeert en tot actie aanzet. Want je wil natuurlijk dat de klant zo snel mogelijk betaalt. Hoogste tijd om ‘de factuur’ eens onder de loep te nemen. In dit artikel geeft onze expert Martijn van Grunsven tips om betalen zo ‘verleidelijk’ mogelijk te maken.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Neem contact op met Eef van Riet via
onderstaand formulier.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten