Met een gerust hart je callcenter uitbesteden?

Met een gerust hart je klant contact center uitbesteden? Dat kan bij Cannock Chase. We staan voor een persoonlijke aanpak en zijn als enige callcenter uitstekend bekend met de wet- en regelgeving over belastingen.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Uitbesteden klant contact center' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
INVORDERING

Steeds meer gemeenten kiezen voor het outsourcen van hun klant contact center (kcc). Voor een afdeling Invordering biedt ons contact center in Brouwershaven uitkomst. We beschikken niet alleen over een innovatieve telefooncentrale, we hebben ook 25 jaar ervaring met (dwang)invordering. Hierdoor weten we dat dit vraagstukken zijn waarbij je rekening moet houden met een gedegen proces in combinatie met de menselijke kant van een verhaal.


Inbound en outbound calls uitbesteden

Als verlengstuk van jouw organisatie zorgt Cannock Chase ervoor dat burgers en belastingplichtigen zich gehoord voelen zonder dat we daarbij hun betalingsverplichting uit het oog verliezen. We werken uitsluitend met getrainde en ervaren medewerkers in ons callcenter. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld eerste- en tweedelijnsvragen over belastingen eenvoudig beantwoorden. Maar ook zijn we in staat om proactief outbound calls uit te voeren.

Data verrijken

Onze multichannel benadering voorkomt lange wachttijden en biedt mogelijkheden tot dataverrijking. Data is nodig om outbound te kunnen bellen. Een gebrek aan data kost onnodig veel tijd en geld. We grijpen dan ook elke mogelijkheid aan om data te verrijken. Verder maken we gebruik van onze database en die van zusteronderneming EDR (met informatie van circa 9 miljoen particulieren en kleinzakelijke ondernemers en bedrijven). Zo houden we het debiteurenbestand van onze opdrachtgevers up-to-date en zorgen we dat alle contactmogelijkheden bekend zijn.  

No cure, no pay

Dankzij onze betrokken werkwijze en hoogwaardige inrichting van ons callcenter weten we zeker dat we resultaat boeken voor onze opdrachtgevers. We zijn dan ook bereid om mede risico te nemen met onze opdrachtgevers en onze diensten aan te bieden tegen verschillende betaalvormen. Denk aan: no cure no pay of een bedrag per (afgehandelde) call. Zo weet je zeker dat je nooit te veel betaalt.


Brochure Uitbesteden klant contact center

Meer over ons klant contact center

We hebben een speciale brochure 'Uitbesteden klant contact center' voor je samengesteld. Lees alles over hoe je klant contact center het beste is te outsourcen en ervaar op wat voor manier wij hierop inspelen. 

Download de brochure » 


Meer weten?

We hebben een speciale brochure 'Uitbesteden klant contact center' voor je samengesteld.

DOWNLOAD BROCHURE
BEL MIJ

Multichannel

Shirmila Driessen, manager klant contact center: "Een burger of belastingplichtige kan dankzij onze innovatieve telefooncentrale van Mtel zelf bepalen wanneer en hoe hij in contact komt met jouw gemeente. Als je je callcenter uitbesteedt, realiseren wij dit contact direct. Dat doen we via uiteenlopende kanalen. Denk aan: telefoon, chat, e-mail, social media of WhatsApp. Bovendien kunnen we terugbelverzoeken of een selfservice-concept via de belcomputer aanbieden. In het laatste geval kunnen belastingplichtigen zonder tussenkomst van een medewerker een betalingsregeling treffen. Dit scheelt kosten en vergroot de klanttevredenheid."


Gespecialiseerde medewerkers

Wij hechten veel waarde aan het trainen en coachen van medewerkers. Daarnaast werken wij met ons call center bewust vanuit Brouwershaven in Zeeland. Wij zijn ervan overtuigd dat deze locatiekeuze onze kennis en kwaliteit ten goede komt. In een regio waar de seizoensarbeid domineert, is ons callcenter namelijk een bijzonder aantrekkelijke werkplek gebleken. In korte tijd zijn we een van de grootste werkgevers geworden. Mensen werken graag voor ons callcenter. Het verloop is hierdoor minimaal. Dit zorgt voor stabiliteit en betrokkenheid op de werkvloer.

Facts and figures

  • Cannock Chase verricht per jaar 2 miljoen persoonlijke telefoongesprekken met belanghebbenden en int ruim 900.000 betalingen

  • We versturen elk jaar zo’n € 100.000.000,- uit aan aanslagen en facturen voor onze opdrachtgevers

  • Op jaarbasis handelen wij 1,2 miljoen incassozaken en 620.000 dwangbevelen af

  • Per jaar leggen we 300.000 huisbezoeken af

  • Al onze uitvoeringsprocessen zijn ISO-gecertificeerd
Eef van Riet

Wil je vrijblijvend advies?

Eef van Riet
directeur

Nieuws

Algemeen
2018-06-28 00:00:00

Goed nieuws, Cannock Chase heeft een ISAE 3402 type I verklaring verkregen


Vanaf juni 2018 beschikt Cannock Chase over een ISAE3402 type I verklaring. Uit deze verklaring blijkt dat Cannock Chase haar operationele organisatie, IT-processen en informatiebeveiliging goed op orde heeft. Hiermee is de kwaliteit van onze operationele processen, IT-processen en informatiebeveiliging in voldoende mate is gewaarborgd.


Lees meer

Interview
2018-06-28 00:00:00

QuickScan voor huurders met een achterstand effectief

Blijf je dweilen met de kraan open of pak je het probleem bij de kern aan? Huurachterstanden wegwerken is vandaag de dag niet meer alleen een financiële aangelegenheid en individuele taak. Woningcorporaties pakken steeds meer hun sociale rol en kiezen een preventieve aanpak bij (beginnende) schuldproblematiek of curatieve oplossing bij kostenstapeling. Een van de nieuwste tools die Cannock Chase inzet samen met woningcorporaties is de QuickScan bij huisbezoeken.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Neem contact op met Eef van Riet via
onderstaand formulier.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief