DIENSTEN

Ben je op zoek naar professioneel advies over credit management? Cannock Chase helpt je graag. Zo blijf je wanbetalers een stap voor.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Diensten

Wees wanbetalers een stap voor

Cannock Chase is al 25 jaar een toonaangevende credit managementorganisatie. Wij werken voor bedrijven, woningcorporaties, zorg- en onderwijsinstellingen en (semi)overheden en zijn constant bezig met het optimaliseren van de totale order-to-cashcyclus.
Hiervoor gebruiken we onze kennis en ervaring uit vele sectoren en werken we samen met wetenschappers om onze diensten te toetsen. Zo trekken we continu lering uit eerdere ervaringen en optimaliseren onze processen waar mogelijk. Die drang om te innoveren, loopt als een rode draad door onze bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat wij altijd de allerbeste resultaten kunnen garanderen.

SCOPE

Wij hebben veel verstand van het credit managementproces en lossen betalingsproblemen graag voor je op. Of je nu werkt voor een bedrijf, woningcorporatie, de overheid, een zorginstelling of het onderwijs. We bieden op diverse manieren advies. Zo analyseren we de hele order-to-cash keten middels onze SCOPE, nemen we alleen een bepaalde afdeling onder de loep of lossen we een concreet probleem met en voor je op.

Totaaloplossing

We staan je bij met advies over het gehele credit managementproces. Van klantacceptaties, prolongatie en facturering tot de inzet van service calls en een (extern) incassotraject. Hierbij laten we niets onbesproken. De organisatie en het bestuur komen aan bod, net als werkprocessen, tools, IT-systemen, medewerkers en de werkcultuur.
Waar je ook voor kiest, je kunt rekenen op een kwalitatief en uitgebreid advies. Met een totaaloplossing voor de geconstateerde problemen binnen handbereik.

Jaarlijks voeren wij 2.000.000 persoonlijke gesprekken

met debiteuren en innen we ruim 900.000 betalingen

Nieuws

Blog
2017-09-22 00:00:00

Facturatie tips: niet dwingen maar verleiden

Door: Martijn van Grunsven

Een factuur is net zo goed een communicatiemiddel als een e-mailnieuwsbrief, een Facebookbericht of een telefoontje van de klantenservice. Belangrijk dus dat deze goed communiceert, informeert en tot actie aanzet. Want je wil natuurlijk dat de klant zo snel mogelijk betaalt. Hoogste tijd om ‘de factuur’ eens onder de loep te nemen. In dit artikel geeft onze expert Martijn van Grunsven tips om betalen zo ‘verleidelijk’ mogelijk te maken.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten