DIENSTEN

Ben je op zoek naar professioneel advies over credit management? Cannock Chase helpt je graag. Zo blijf je wanbetalers een stap voor.

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Diensten

Wees wanbetalers een stap voor

Cannock Chase is al 25 jaar een toonaangevende credit managementorganisatie. Wij werken voor bedrijven, woningcorporaties, zorg- en onderwijsinstellingen en (semi)overheden en zijn constant bezig met het optimaliseren van de totale order-to-cashcyclus.
Hiervoor gebruiken we onze kennis en ervaring uit vele sectoren en werken we samen met wetenschappers om onze diensten te toetsen. Zo trekken we continu lering uit eerdere ervaringen en optimaliseren onze processen waar mogelijk. Die drang om te innoveren, loopt als een rode draad door onze bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat wij altijd de allerbeste resultaten kunnen garanderen.

SCOPE

Wij hebben veel verstand van het credit managementproces en lossen betalingsproblemen graag voor je op. Of je nu werkt voor een bedrijf, woningcorporatie, de overheid, een zorginstelling of het onderwijs. We bieden op diverse manieren advies. Zo analyseren we de hele order-to-cash keten middels onze SCOPE, nemen we alleen een bepaalde afdeling onder de loep of lossen we een concreet probleem met en voor je op.

Totaaloplossing

We staan je bij met advies over het gehele credit managementproces. Van klantacceptaties, prolongatie en facturering tot de inzet van service calls en een (extern) incassotraject. Hierbij laten we niets onbesproken. De organisatie en het bestuur komen aan bod, net als werkprocessen, tools, IT-systemen, medewerkers en de werkcultuur.
Waar je ook voor kiest, je kunt rekenen op een kwalitatief en uitgebreid advies. Met een totaaloplossing voor de geconstateerde problemen binnen handbereik.

Expert op het gebied van deze diensten:

Jaarlijks voeren wij 2.000.000 persoonlijke gesprekken

met debiteuren en innen we ruim 900.000 betalingen

Nieuws

Blog
2018-09-26 00:00:00

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Zij vergeleken twee strategieën: het belonen van goed (terugbetaal)gedrag versus het versturen van digitale betalingsherinneringen.

Lees meer

Innovatie
2018-09-21 00:00:00

Robotisering en gamificatie in klant- en debiteurcommunicatie

Cannock Chase zoekt constant naar manieren om effectiever te communiceren met de klanten van haar opdrachtgevers. Dit zorgt voor betere resultaten én meer tevreden klanten. En dat is precies wat we beloven bij outsourcing van het debiteurenbeheer of incassoproces. Op de Contact Center World beurs in Berlijn spotten we onlangs de nieuwste ontwikkelingen in de contactcenter branche, zoals robotisering en gamificatie. Sander Willemse (projectmanager) vertelt over deze trends en wat Cannock Chase ermee doet in haar huidige en toekomstige dienstverlening.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief