Achterstanden in debiteurenbeheer?

Zo ga je 'schoon' het nieuwe jaar in

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
INSOURCING

Nieuwe jaar 2018 debiteurenbeheerGa schoon het nieuwe jaar in met Cannock Chase. Het einde van het jaar is in zicht, dus een goed moment om een blik te werpen op je debiteurenbeheer. Zijn er nog veel openstaande facturen? Wil je 2018 goed beginnen en je liquiditeit een flinke boost geven?


Door juist nu te focussen op je betalingsachterstanden, kun je ‘schoon’ en zorgeloos het nieuwe jaar in. Hierdoor is een goede start snel gemaakt.

Sneller en meer incasseren; zet een  credit professional in

Wil je graag zonder openstaande vorderingen het nieuwe jaar in? Zit je verlegen om extra liquide middelen, maar heb je eigenlijk geen tijd om er nú aandacht aan te schenken? Schakel dan een professionele debiteurenbeheerder van Cannock Chase in. Dankzij onze aanpak, kennis en kunde kun je sneller meer incasseren tegen lagere kosten. Zonder dat dit ten koste gaat van de relatie met je debiteuren.

Cash-in

Wat kan er dit jaar nog voor je worden gerealiseerd? Dat is veel meer dan je denkt! Uiteraard hangt het resultaat af van de specifieke situatie en de factoren in de markt. Met een ervaren professional die van aanpakken weet, ben jij verzekerd van een flinke cash in. Bovendien is het goed om te weten dat je bij Cannock Chase te allen tijde op voorhand een resultaatgarantie krijgt. Daarmee weet je dus zeker dat je altijd aanzienlijk meer terugverdient dan de kosten voor onze inzet.

Optimaliseren order-2-cash proces

Wil je dat je klanten ook in het nieuwe jaar op tijd betalen? Wij adviseren dan je debiteurenbeheer te professionaliseren. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld op tijdelijke basis mensen inhuren. Kies altijd voor een professioneel geschoolde en ervaren creditmanager in plaats van een algemene consultant. Extra handjes zijn weliswaar fijn, maar alleen als het koppie ook weet wat de handjes moeten doen.

Een doorgewinterde interimconsultant van Cannock Chase kijkt verder dan alleen de afdeling debiteurenbeheer. Hij laat niets aan het toeval over en zorgt voor oplossingen die werken. Hij helpt je jouw complete creditmanagementbeleid te actualiseren en goed door te voeren. Hierdoor zijn de werkprocessen geborgd en profiteer je ook na zijn vertrek van een optimaal werkproces.

Training en opleiding

Het jaar afsluiten met een flinke cash-in wil uiteraard iedereen. Hoe geweldig zou het zijn om voorgoed je debiteurenprocessen op orde te hebben? Kijk dan nu eens naar je opleidingsbudget. Een gerichte training of opleiding Creditmanagement voor je personeel draagt bij aan efficiënter en beter werken.

Kies overigens altijd voor een expert die je mensen meeneemt in de complete Customer Journey binnen het creditmanagementproces. Goed debiteurenbeheer begint immers al bij de afdeling verkoop en moet zeker ook geïntegreerd worden in je afdeling klantenservice. Een optimale order-2-cash cyclus is dichterbij dan je denkt. Regel het nog voor het nieuwe jaar!

Wil je ook een eindspurt maken voor het nieuwe jaar? En met een flinke cash-in schoon 2018 in? Dan helpt Cannock Chase je graag.

Als professionele creditmanagementorganisatie staan we bekend om onze innovatieve aanpak en uitstekende resultaten. Informeer gerust vrijblijvend hoe we je werk uit handen kunnen nemen en zorgen voor oplossingen die werken. Of kijk wat onze klanten over ons zeggen.

Maurice de Charro

Wil je vrijblijvend advies?

Maurice de Charro
account manager

Nieuws

Blog
2017-11-22 00:00:00

Allesbepalende emoties bij debiteuren

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Wat gebeurt er met je als je een aanmaning ontvangt? En hoe zorgt dit gevoel ervoor dat je -tegen beter weten in- brieven van schuldeisers negeert? Gedragswetenschappers deden onderzoek naar dit fenomeen. Voor Cannock Chase heeft gedragswetenschapper Elroy Boers alle feiten op een rijtje gezet. En belangrijker nog: hij geeft een wetenschappelijk beproefde methode hoe je dit ontwijkende betaalgedrag kunt voorkomen. Doe er je voordeel mee!

Lees meer

Blog
2017-09-28 00:00:00

Hoe voorkom je schulden bij Generatie Z? (Deel 2)

Door: Elroy Boers, wetenschapper

Generatie Z. De generatie geboren tussen 1994 en 2005. Het is een doelgroep die door de voortdurende technologische ontwikkelingen lastig te bereiken is. Nu deze doelgroep bijna volwassen is, is het tijd voor zakelijke aanbieders om in hun communicatie rekening te houden met deze generatie. Zeker waar het gaat om de aanpak van schuldenaars. Hoe je Generatie Z het beste kunt beïnvloeden, lees je in deze slice of science.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Maurice de Charro via 06-22556009 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten