Vanaf het moment dat een factuur voor het maandelijkse leasebedrag vervalt, komen wij in actie. In het korte tijdsbestek van 30 dagen gaan wij op alle mogelijke manieren achter niet-betalende leaserijders aan; via sms, e-mail, brief, telefoon en belcomputer proberen wij zo snel mogelijk in contact te treden met de debiteur. Ons doel hierbij is betaalafspraken maken en herhaalgedrag voorkomen, zodat leaserijders de volgende maanden wel op tijd betalen.
Het aantal debiteuren dat instroomt in het debiteurentraject is hierdoor met 20% gedaald. Door deze daling en dus minder betalingsachterstand, gaat BMW het acceptatieproces voor lease versoepelen.
Als het bedrag niet binnen 30 dagen is voldaan, dragen we de dossiers over aan BMW Group Financial Services voor verdere opvolging. Ons doel hierbij is een dossier zo compleet mogelijk afsluiten.De jarenlange samenwerking met BMW Group Financial Services bevalt van beide kanten erg goed. Trots zijn we erop dat BMW Group Financial Services opnieuw voor ons heeft gekozen.
Met ruim 1 miljoen leden was het debiteurenbeheer voor Basic-Fit altijd een hele krachtinspanning. De…
Bavaria kreeg van Cannock Chase advies over en assistentie bij het credit managementproces. De brouwer…