Elkien in 4 weken ‘van papier naar digitaal’

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
CASE

In 4 weken tijd stapten 70% van de door ons benaderde huurders van de Friese wooncorporatie Elkien over naar digitaal betalen.

Voor de huurders van de Friese wooncorporatie Elkien is huur betalen sinds eind 2015 nóg eenvoudiger. Zij betalen hun huur en huurachterstand namelijk voortaan digitaal. In een paar muisklikken kunnen huurders hun huur of huurachterstand betalen. Vanaf hun laptop, tablet of telefoon. Nooit meer gedoe met gegevens overtikken van een papieren acceptgiro, maar digitaal, veilig en snel betalen.

AcceptEmail

Proactieve ‘multichannel’ aanpak

Cannock Chase hielp Elkien bij de missie ‘van papier naar digitaal’. In slechts 4 weken wisten we door onze proactieve en ‘multichannel’ aanpak 70% van de huurders te laten overstappen. Zo heeft de wooncorporatie in een keer een enorme sprong voorwaarts gemaakt in het terugdringen van papier en het efficiënter maken van de werkprocessen. Bovendien verkleinen digitale betaalmethoden zoals AcceptEmail, Mail2Pay of Alphacomm de kans op huurachterstanden, doordat huurders automatisch betalingen kunnen regelen.

Gerelateerde cases

Huurders passen betaalgedrag aan na service call of huisbezoek

Huurders passen betaalgedrag aan

Huurders van woningcorporatie Elkien in Friesland die hun huur te laat betalen, kunnen rekenen op…

Afhandeling oude dossiers op basis van ‘no cure no pay’

Afhandeling oude dossiers o.b.v. ‘no cure no pay’

We hebben de RBG een totaaloplossing aangereikt voor dwanginvordering. Van kwijtscheldingsverzoeken en parkeren tot invordering…

Martijn van Grunsven

Wil je vrijblijvend advies?

Martijn van Grunsven
manager operations

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Martijn van Grunsven via 06-53186216 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief