Overheden

Professioneel debiteurenbeheer levert overheden bijzonder veel op. Met de ervaringen die Cannock Chase onder andere in het bedrijfsleven heeft opgedaan, maken we overheden slagvaardiger dan ooit.

Direct contact

Maak nu meteen een afspraak met één van onze adviseurs.

AFSPRAAK MAKEN
    088 11 68 100
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Branche

Wij maken overheden slagvaardiger

(Dwang)invordering en terugvordering en verhaal vragen om een adequate aanpak. Niet alleen vanuit het rechtvaardigheidsprincipe of om fraude te bestrijden (lik-op-stukbeleid), maar ook om de financiële zelfredzaamheid van burgers te vergroten. Cannock Chase helpt hierbij. En niet zomaar, met onze innovatieve en adequate aanpak maken we overheden zo slagvaardiger dan ooit.

Structureel betere resultaten

Het debiteurenbeheer voor overheden verschilt in onze ogen niet veel van dat voor het bedrijfsleven. Alleen de uitvoering is anders. Binnen de kaders van de wet putten wij dan ook uit onze kennis en ervaring in het bedrijfsleven en passen we bewezen slimme oplossingen toe binnen het publieke domein. Het levert onze opdrachtgevers structureel betere invorderingsresultaten op. En dat doet ons uiteraard deugd. We zijn al 25 jaar een leading credit managementorganisatie en houden die naam mede door onze resultaten graag hoog.

Data verrijken

Cannock Chase ondersteunt als professionele debiteurenbeheerder diverse overheden met dataprojecten. Een grote winst die we voor overheden realiseren, is dataverrijking. Op dit gebied kan de overheid aanzienlijke verbeteringen bewerkstelligen ten opzichte van het bedrijfsleven, zo bewees ook onze pilot met WhatsApp. We stelden hierbij vast dat een sportketen van 85% van haar debiteuren over een mobiel nummer beschikt, tegen 12% bij een gemeente. Het gebrek aan data frustreert efficiënt werken en kost overheden onnodig veel tijd en geld. Wij grijpen dan ook elk contact aan om data te verrijken, te digitaliseren en deze aan onze klanten terug te leveren.

Mijn Overheid

Noemenswaardig is verder dat we een ophanden zijnde samenwerking hebben met Mijn Overheid, om ons invorderingsysteem TRACE te koppelen aan Mijn Overheid. Ons systeem TRACE houdt 24/7 rekening met nieuwe vorderingen, wat de eigen systemen van gemeenten niet doen. Vanuit ons klant contact center bieden we overheden bovendien alle mogelijke service calls aan, zodat zij beter en efficiënter met burgers communiceren.

Brochure laagste kosten

Download de brochure

We hebben een speciale brochure 'Laagste kosten' voor je samengesteld. Hierin lees je meer over incasseren tegen de laagste kosten, waarbij we altijd een rechtsgang proberen te voorkomen.

Download de brochure »


Onze diensten

Cannock Case is al jaren voor ruim 200 gemeenten een vaste partner. We worden ingeschakeld voor advies, het uitbesteden van het (dwang)invorderingsproces, detachering en trainingen. Diensten die we verder in het publieke domein aanbieden zijn:

  • Terugvorderen sociale uitkeringen en verhaal
  • Loonvorderingen
  • Parkeernaheffingsaanslagen in binnen- en buitenland
  • Incasso private vorderingen
  • Landelijke buitendienst
  • Bevoorschotting



Jaco Baven

Wil je vrijblijvend advies?

Jaco Baven
directeur

Ruim 300.000 debiteuren

worden per jaar door ons bezocht

Nieuws

Algemeen
2018-04-11 00:00:00

Binnentreding volgens artikel 444 Burgerlijke rechtsvordering

Is uw geduld op en bent u op zoek naar een daadkrachtige handhavingsaanpak voor recidivisten? Bijvoorbeeld voor veelplegers parkeernaheffingen of adressen met diverse jaren oninbare belastingschulden? Wij bieden u via een maatwerkaanpak door onze belastingdeurwaarders het beste middel om hier actie op te ondernemen.

Lees meer

Blog
2018-03-27 00:00:00

Van acceptgiro naar berichtenbox MijnOverheid: kan het anders?

Veel Nederlanders worstelen met hun berichtenbox. De Berichtenbox is uw persoonlijke, digitale brievenbus. Hierin ontvangt u post van organisaties zoals de Belastingdienst, RDW, SVB, UWV en uw gemeente. Burgers lopen berichten over openstaande betalingen mis, met aanmaningen en boetes tot gevolg. De vertrouwde papieren acceptgiro wordt niet door alle doelgroepen gebruikt en zal in de toekomst gaan verdwijnen. Welke digitale betaalmethoden werken dan wel eenvoudig en worden wél omarmd door het grote publiek? 

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Neem contact op met Jaco Baven via
onderstaand formulier.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten