Bedrijven

Natuurlijk kunnen wij goedkoper factureren en sneller incasseren. Maar waar we minstens net zo goed in zijn, is klantbehoud en de goede naam van een bedrijf uitdragen.

Direct contact

Maak nu meteen een afspraak met één van onze adviseurs.

AFSPRAAK MAKEN
    088 11 68 100
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Branche

Maak van je wanbetaler een ambassadeur

Nederlandse ondernemers lopen jaarlijks miljarden euro’s mis doordat hun facturen niet tijdig betaald worden. Professioneel debiteurenbeheer kan dit voorkomen. Verder zorgen onder meer oplopende betalingstermijnen en duurdere kredieten ervoor dat bedrijven maatregelen moeten nemen om hun cashflow goed te houden.

Wanbetalers in beeld

Om potentiële wanbetalers tijdig in beeld te krijgen, is kredietinformatie en informatie over historisch betalingsgedrag nodig. Cannock Chase kan bedrijven hiervoor hulpmiddelen aanreiken of gewenste inzichten verschaffen. Maar we geven niet alleen advies over hoe om te gaan met wanbetalers. We incasseren ook. Daarbij richten we ons nadrukkelijk op de minnelijke incassofase. Dat wil zeggen dat we altijd een rechtsgang proberen te voorkomen. Wij vinden lage kosten voor onze opdrachtgevers en haar debiteuren, klantbehoud en het voorkomen van imagoschade namelijk net zo belangrijk als geld van debiteuren binnenhalen.

Maatschappelijk verantwoord incasseren

Debiteurenbeheer zien wij als een ideaal marketinginstrument. Hoe dat zit? Wij staan voor maatschappelijk verantwoord incasseren. Dat wil zeggen dat we debiteuren niet onnodig op kosten jagen en de mens en zelfredzaamheid van de mens centraal stellen in ons werk. Dat doen we uit naam van jouw organisatie. Wanbetalers sluiten een incassotraject met een goed gevoel af. Betere reclame voor je bedrijf is er niet.

Laagste kosten

Maatschappelijk verantwoord incasseren betekent ook incasseren tegen de laagste kosten. Dat past bij Cannock Chase als innovatieve partij. We bieden diverse incassomogelijkheden aan. In een zeer kort tijdsbestek zetten wij een intensief incassotraject in. Daarvoor hebben wij alle mensen en middelen in huis. Wij gebruiken bijvoorbeeld geavanceerde multichannel communicatiemiddelen (van e-mail, voicecomputer, interactieve sms tot en met WhatsApp) en beschikken over een geavanceerd en in eigen beheer gebouwd incassosysteem TRACE. Hoe en wanneer we incasseren en met welk middel, stemmen we altijd af met onze opdrachtgever.


Brochure optimale cashflow

Download de brochure

We hebben een speciale brochure 'Optimale cashflow' voor je samengesteld. Hierin lees je meer over het realiseren van structurele verbeteringen in de cashflow.

Download de brochure »


Diensten voor bedrijven

Het is goed om te weten dat we al onze diensten wetenschappelijk laten testen. Zo weet je zeker dat je met ons aan je zijde écht resultaat boekt. Waar we je bij kunnen helpen?

  • Advies (SCOPE)
  • Outsourcing
  • Incasso
  • Detachering
  • Training & opleiding
  • Huisbezoeken
  • Debt purchase / bevoorschotting
Maurice de Charro

Wil je vrijblijvend advies?

Maurice de Charro
account manager

Gerelateerde diensten

Debiteurenbeheer

Betaalrisico’s uitsluiten? En het debiteurenbeheer uit handen geven? Laat ons je helpen. Als meest innovatieve debiteurenbeheerder van Nederland werken we snel en resultaatgericht.

Lees meer

Service calls

Last van slecht betalende klanten? Laat ons je klant dan eens benaderen. Wij zijn niet alleen uiterst ervaren en bedreven in de communicatie met debiteuren, we zijn ook compleet ingericht om service calls uit te voeren.

Lees meer

Minnelijke en juridische incasso

Onbetaalde facturen zetten een klantrelatie onder druk. Wij doen er alles aan om snel en daadkrachtig te incasseren, maar denken wel mee. Want zo kunnen we klanten behouden.

Lees meer

Huisbezoeken

Als enige incasso-organisatie in Nederland hebben we een eigen buitendienst met landelijke dekking voor debiteurenbezoeken. Ervaren specialisten die weten hoe om te gaan met wanbetalers.

Lees meer

Klantacceptatie

Je wilt het risico op wanbetalers verkleinen? Zorg dan dat je weet of je een klant zorgeloos kunt accepteren. Of dat gepaste maatregelen nodig zijn.

Lees meer

Facturatie

Je wilt dat facturen op tijd betaald worden? En een professionele communicatie met je klanten? Laat ons je dan helpen. Zo houd jij tijd over om te doen waar jij goed in bent.

Lees meer

Schuldbewaking / herincasso

Een gerichte actie op het juiste moment. En zo een openstaande vordering alsnog betaald krijgen. Dat is ons doel bij schuldbewaking.

Lees meer

Audit (SCOPE) en benchmarks

Zou het niet fijn zijn als de prestaties van je organisatie eens onder de loep worden genomen? En dat alle verbeterpunten in zicht komen?

Lees meer

Detachering

Op zoek naar tijdelijke professionals die het credit management proces kunnen optimaliseren? Wij hebben ervaren deskundigen in huis die direct inzetbaar zijn.

Lees meer

Training & opleiding

Zwemmen leer je in een zwembad. Fietsen op een fiets. Credit management leer je dus bij dé credit management organisatie van Nederland.

Lees meer

Incasso buitenland

Ondernemers doen steeds meer zaken in het buitenland. Het is goed om dan risico’s in beeld te hebben én te houden. Cannock Chase heeft veel ervaring met incasso in het buitenland.

Lees meer

Bekijk alle diensten

We geven professioneel advies over het complete credit management proces, zodat je met een geoliede uitvoering verder kunt en betere resultaten boekt tegen lagere kosten.

Bekijk al onze diensten


€ 100.000.000 wordt jaarlijks

gefactureerd voor opdrachtgevers

Nieuws

Blog
2017-02-06 00:00:00

Hoe beïnvloed je digitaal betaalgedrag?

Elroy Boers, wetenschapper

Online shoppen of een automatische incasso verstrekken zijn tegenwoordig alledaagse handelingen. Toch weigert nog steeds een kleine groep mensen digitaal betaalgedrag te adopteren. Waarom eigenlijk? Welke factoren zorgen ervoor dat zij vasthouden aan traditionele betaalwijzen? En hoe kun je deze groep beïnvloeden om toch de noodzakelijke overstap naar digitale betaalmethoden te maken nu de acceptgiro in 2019 verdwijnt?

Lees meer

Nieuws
2016-12-05 00:00:00

Wijziging WIK-brief na uitspraak Hoge Raad

Op 1 juli 2012 is de Wet Incassokosten (WIK) ingevoerd. Deze wet houdt o.a. in dat bij een debiteur, wanneer dit een consument (privépersoon) betreft, alleen incassokosten in rekening mogen worden gebracht nadat eerst een WIK-brief is verstuurd. Deze brief wordt ook wel de 14-dagenbrief genoemd.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Maurice de Charro via 06-22556009 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten