Bedrijven

Natuurlijk kunnen wij goedkoper factureren en sneller incasseren. Maar waar we minstens net zo goed in zijn, is klantbehoud en de goede naam van een bedrijf uitdragen.

Direct contact

Maak nu meteen een afspraak met één van onze adviseurs.

AFSPRAAK MAKEN
    088 11 68 100
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
Branche

Maak van je wanbetaler een ambassadeur

Nederlandse ondernemers lopen jaarlijks miljarden euro’s mis doordat hun facturen niet tijdig betaald worden. Professioneel debiteurenbeheer kan dit voorkomen. Verder zorgen onder meer oplopende betalingstermijnen en duurdere kredieten ervoor dat bedrijven maatregelen moeten nemen om hun cashflow goed te houden.

Wanbetalers in beeld

Om potentiële wanbetalers tijdig in beeld te krijgen, is kredietinformatie en informatie over historisch betalingsgedrag nodig. Cannock Chase kan bedrijven hiervoor hulpmiddelen aanreiken of gewenste inzichten verschaffen. Maar we geven niet alleen advies over hoe om te gaan met wanbetalers. We incasseren ook. Daarbij richten we ons nadrukkelijk op de minnelijke incassofase. Dat wil zeggen dat we altijd een rechtsgang proberen te voorkomen. Wij vinden lage kosten voor onze opdrachtgevers en haar debiteuren, klantbehoud en het voorkomen van imagoschade namelijk net zo belangrijk als geld van debiteuren binnenhalen.

Maatschappelijk verantwoord incasseren

Debiteurenbeheer zien wij als een ideaal marketinginstrument. Hoe dat zit? Wij staan voor maatschappelijk verantwoord incasseren. Dat wil zeggen dat we debiteuren niet onnodig op kosten jagen en de mens en zelfredzaamheid van de mens centraal stellen in ons werk. Dat doen we uit naam van jouw organisatie. Debiteuren met een betalingsachterstand sluiten een incassotraject met een goed gevoel af. Betere reclame voor je bedrijf is er niet.

Laagste kosten

Maatschappelijk verantwoord incasseren betekent ook incasseren tegen de laagste kosten. Dat past bij Cannock Chase als innovatieve partij. We bieden diverse incassomogelijkheden aan. In een zeer kort tijdsbestek zetten wij een intensief incassotraject in. Daarvoor hebben wij alle mensen en middelen in huis. Wij gebruiken bijvoorbeeld geavanceerde multichannel communicatiemiddelen (van e-mail, voicecomputer, interactieve sms tot en met WhatsApp) en beschikken over een geavanceerd en in eigen beheer gebouwd incassosysteem TRACE. Hoe en wanneer we incasseren en met welk middel, stemmen we altijd af met onze opdrachtgever.


Brochure optimale cashflow

Download de brochure

We hebben een speciale brochure 'Optimale cashflow' voor je samengesteld. Hierin lees je meer over het realiseren van structurele verbeteringen in de cashflow.

Download de brochure »


Diensten voor bedrijven

Het is goed om te weten dat we al onze diensten wetenschappelijk laten testen. Zo weet je zeker dat je met ons aan je zijde écht resultaat boekt. Waar we je bij kunnen helpen?

Maurice de Charro

Wil je vrijblijvend advies?

Maurice de Charro
account manager

€ 100.000.000 wordt jaarlijks

gefactureerd voor opdrachtgevers

Nieuws

Blog
2018-09-26 00:00:00

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Zij vergeleken twee strategieën: het belonen van goed (terugbetaal)gedrag versus het versturen van digitale betalingsherinneringen.

Lees meer

Innovatie
2018-09-21 00:00:00

Robotisering en gamificatie in klant- en debiteurcommunicatie

Cannock Chase zoekt constant naar manieren om effectiever te communiceren met de klanten van haar opdrachtgevers. Dit zorgt voor betere resultaten én meer tevreden klanten. En dat is precies wat we beloven bij outsourcing van het debiteurenbeheer of incassoproces. Op de Contact Center World beurs in Berlijn spotten we onlangs de nieuwste ontwikkelingen in de contactcenter branche, zoals robotisering en gamificatie. Sander Willemse (projectmanager) vertelt over deze trends en wat Cannock Chase ermee doet in haar huidige en toekomstige dienstverlening.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Bel, app of sms met Maurice de Charro via 06-22556009 of vul onderstaand formulier in.


Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief