Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

We vragen je om een betaalbewijs door te mailen via ons contactformulier, zodat wij bij onze opdrachtgever kunnen navragen of de betaling bij hen is ontvangen. 

Nieuws

Blog
2017-09-22 00:00:00

Facturatie tips: niet dwingen maar verleiden

Door: Martijn van Grunsven

Een factuur is net zo goed een communicatiemiddel als een e-mailnieuwsbrief, een Facebookbericht of een telefoontje van de klantenservice. Belangrijk dus dat deze goed communiceert, informeert en tot actie aanzet. Want je wil natuurlijk dat de klant zo snel mogelijk betaalt. Hoogste tijd om ‘de factuur’ eens onder de loep te nemen. In dit artikel geeft onze expert Martijn van Grunsven tips om betalen zo ‘verleidelijk’ mogelijk te maken.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Cannock Chase maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.
Sluiten