Betalen

Vraag & antwoord

Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn
AANMANING ONTVANGEN?

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Betaal via iDEAL; ga naar Mijn Cannockchase, hier kun je inloggen met het dossiernummer en de inlogcode die vermeld staan op onze brief.  
Ook kun je betalingen doen via telebankieren of een eigen overschrijving. Het bankrekeningnummer (en de BIC-code voor betalingen vanuit het buitenland) tref je op onze brief. Vermeld in de omschrijving altijd het betaalkenmerk. 

Ik heb al betaald aan Cannock Chase.

Wij hebben tijd nodig om de betaling te verwerken. Indien je langer dan twee dagen geleden hebt betaald, vragen wij je om een betaalbewijs door te mailen via ons contactformulier.

Ik heb al betaald aan het bedrijf zelf.

We vragen je om een betaalbewijs door te mailen via ons contactformulier, zodat wij bij onze opdrachtgever kunnen navragen of de betaling bij hen is ontvangen. 

Kan ik een betalingsregeling treffen?

Vraag een betalingsregeling aan via ons contactformulier.

Heb je een openstaande rekening bij een gemeente, waterschap, provincie of samenwerkingsverband?
Houd er rekening mee dat het niet in alle fasen van de invordering nog mogelijk is om een betalingsregeling te treffen. De richtlijn voor de betalingsregelingen is een maximaal aantal termijnen van 6 maanden en een minimumbedrag van € 50,00 per maand. 

Waar wil je graag antwoord op hebben?

Neem contact met ons op

Heb je een spoedaanvraag en of -melding, neem dan contact met ons op via het formulier.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief