} }
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Indien je hebt betaald en dit is langer dan 2 werkdagen geleden verzoeken we een betaalbewijs per mail toe te sturen. Indien je een aanvraag voor kwijtschelding hebt ingediend of kwijtschelding hebt toegekend gekregen verzoeken we een kopie van de brief waaruit dit blijkt naar ons te mailen. Stuur de mail naar derdenbeslagen@cannockchase.nl. Geef hierbij het dossiernummer in de onderwerpregel aan.

Nieuws

Innovatie
2018-10-12 00:00:00

Cannock Chase zet slimme robot in voor ‘next best action’

Is het mogelijk om een computer te leren welke debiteurenaanpak de grootste kans geeft op een succesvol incassoresultaat? En daarbij moet die aanpak dan minstens net zo goed zijn als de huidige werkwijze. Met die vraag klopte Cannock Chase samen met DAS Incasso onlangs aan bij haar zusterbedrijf Assensia (specialist in Credit Analytics). Richard van Reijmersdal en Tim van der Weiden vertellen over deze veelbelovende proef in machine learning.

Lees meer

Blog
2018-09-26 00:00:00

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Zij vergeleken twee strategieën: het belonen van goed (terugbetaal)gedrag versus het versturen van digitale betalingsherinneringen.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief