} }
Gesprek met adviseur
Blijf op de hoogte
Volg ons op LinkedIn

Cannock Chase voert haar taken als financieel-juridisch dienstverlener met de grootste zorg uit. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze werkwijze of één van onze medewerkers. Wij vragen je hierover een klacht in te dienen via klacht@cannockchase.nl. De ontvangen klachten worden geregistreerd en je ontvangt een bevestiging. Binnen 10 werkdagen ontvang je van ons een reactie op de klacht.

Nieuws

Algemeen
2018-06-28 00:00:00

Goed nieuws, Cannock Chase heeft een ISAE 3402 type I verklaring verkregen


Vanaf juni 2018 beschikt Cannock Chase over een ISAE3402 type I verklaring. Uit deze verklaring blijkt dat Cannock Chase haar operationele organisatie, IT-processen en informatiebeveiliging goed op orde heeft. Hiermee is de kwaliteit van onze operationele processen, IT-processen en informatiebeveiliging in voldoende mate is gewaarborgd.


Lees meer

Interview
2018-06-28 00:00:00

QuickScan voor huurders met een achterstand effectief

Blijf je dweilen met de kraan open of pak je het probleem bij de kern aan? Huurachterstanden wegwerken is vandaag de dag niet meer alleen een financiële aangelegenheid en individuele taak. Woningcorporaties pakken steeds meer hun sociale rol en kiezen een preventieve aanpak bij (beginnende) schuldproblematiek of curatieve oplossing bij kostenstapeling. Een van de nieuwste tools die Cannock Chase inzet samen met woningcorporaties is de QuickScan bij huisbezoeken.

Lees meer

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Vul onderstaand formulier in

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief